Verslo valdymo sistema Group Office
Tai plačiai auditorijai skirta verslo valdymo sistema. Sistemoje numatytos galimybės ir funkcijos leidžia naudoti kaip "CRM" (client relationship management - liet. klientų valdymo sistema), o taip pat kaip centralizuotą įmonės procesų, bei informacijos valdymo įrankį bei darbo grupėje priemonę "groupware" (liet. darbas grupėje).
Esminiai "Group-Office" principai
Greitaveika | Paprastumas | Struktūriškumas | Lankstumas |
---|---|---|---|
Įprasti, kasdieniniai darbo sistemoje veiksmai numatyti vykdyti maksimaliai greitai, nes sistema veikia interneto terpėje. | Grafinė vartotojo sąsaja maksimaliai paprasta ir intuityvi, tačiau nepraranda funkcionalumo. | Sistema sudaryta iš savarankiškų, tarpusavyje susijusių modulių, todėl priežiūra, atnaujinimas ir papildymas yra nesudėtingi. | Sistema yra vienodai efektyvi, jei ja naudojasi nuo 1 iki tūkstančio vartotojų. |
"Group-Office" moduliai:
"Group-Office" turi standartinius ir gali turėti specialiai pagal specialiuosius poreikius suprogramuotus modulius. Šiuo metu yra sukurti specializuoti užduočių kontrolės, konferencijų valdymo, laidavimų apskaitos, žalų apskaitos, paslaugų rezervacijos, sandėlio, buhalterijos, gamybos valdymo, sutarčių ir k.t. moduliai.
"Group-Office" sistemoje yra integruoti visi pagrindiniai darbo grupėje sistemos elementai, kurios galite pasirinkti patys. Tiek standartiniai, tiek specializuoti moduliai "Group-Office" sistemoje yra pritaikomi sistemos naudotojo poreikiams.
Kiti "Group-Office" privalumai:
- Saugumo užtikrinimui numatytas veikimas per https protokolą kartu su SSL;
- Numatytas teisių priskyrimas skirtingiems vartotojams;
- Galime pritaikyti sistemos išvaizdą pagal Jūsų poreikius;
- Sistema yra išversta į 24 kalbas. Tame tarpe į: lietuvių, latvių, estų, lenkų, rusų, vokiečių ir k.t.;
- Numatyti individualūs nustatymai kiekvienam vartotojui.
Pirmasis "Group-Office" langas "Suvestinė"
Diegimas
Sistema gali būti įdiegta LINUX, MAC OS, Windows platformose. Yra galimybė susijungti su visomis esamomis duomenų bazėmis.
Pirminę sistemos versiją sukonfigūruojame ir įdiegiame per 20 darbo dienų (įskaitant derinimo darbus su klientu) nuo sutarties pasirašymo, nuo reikalingos medžiagos gavimo bei galimybės prisijungti prie virtualaus serverio (jei virtualaus serverio paslaugos užsakomos kitoje įmonėje).
Išbandykite sistemą!
Dėl prisijungimo slaptažodžių kreipkitės elektroniniu paštu JLIB_HTML_CLOAKING
|