Kompleksinės IT priežiūros kliento krepšelis
Konfidencialumo pasižadėjimas
Su kiekvienu klientu pasirašome konfidencialumo pasižadėjimą! Pasižadėjime yra apibrėžiama saugomos informacijos imtis, informacijos saugojimo tvarka ir atsakomybės.
Sutartis
Standartinėje sutartyje yra numatyta galimybė komplektuoti skirtingų sričių paslaugas. Penkiose paslaugų grupėse yra aprašyta apie 40 skirtingų paslaugų. Kartu su sutartimi yra suteikiama "Kliento ID kortelė".
IT auditas
Prieš pradėdami darbus ir vėliau kas vienerius metus atliekame IT auditą. Audito metu nustatome esamos techninės ir programinės įrangos būklę, įvertiname mokymų poreikį, tikriname dokumentaciją bei procedūras. Audito išvadose nurodome silpnąsias vietas, paruošiame preliminarų sutvarkymo planą ir biudžetą.
Profilaktika
Kiekvienais metais atliekama visos techninės ir programinės įrangos profilaktika. Atliekamas įrangos nuvalymas, patikrinamas įrangos veikimas, remontuojamos arba keičiamos neveikiančios dalys, sutikrinama dokumentacija, peržiūrima sutrikimų statistika ir k.t. Kiekvienoje darbo vietoje atliekame apie 20-30 profilaktikos procedūrų.
Išsami įrangos duomenų bazė
Kiekvieną kliento techninės įrangos vienetą pažymime holograminiu lipduku. Duomenis apie prižiūrimą techninę įrangą įvedame į specialią duomenų bazę, kurioje fiksuojamos įrangos charakteristikos, paskutinės profilaktikos data, įsigijimo data, atsakingi asmenys, priežiūros procedūros.
Nuotolinė priežiūra
Kiekviename darbo vietos kompiuteryje įdiegiame nuotolinės priežiūros programą ir apmokome ja naudotis.
IT pagalbos centras
Klientams suteikiame galimybę visus sutrikimus registruoti IT pagalbos centre. Taip užregistravę sutrikimą visuomet žinosite atsakingą asmenį, kuris dirba ties sutrikimo pašalinimu bei darbų statusą.
Aktyvus sistemų stebėjimas
Kliento tinkle įdiegiame specializuotą sutrikimų stebėjimo programinę įrangą.
Atliktų darbų ataskaita
Kliento atsakingiems asmenims suteikiame prieigą prie statistinių, analitinių duomenų bazės, kurioje galima pamatyti sutrikimų statistiką, sugaištą laiką sutrikimams šalinti, paslaugų sąvadą, išrašytas sąskaitas-faktūras, įrangos profilaktikos datas, numatytus ir atliktus darbus. Sistemoje klientas gali užsakyti papildomas paslaugas, pranešti apie sutrikimus.
Veiklos tęstinumo planas
Paruošiame visą būtiną IT dokumentaciją ir aprašome procedūras. Vienas iš pagrindinių dokumentų - veiklos tęstinumo planas (angl. business continuity plan) yra rengiamas visuomet. Plane aprašomos egzistuojančios veiklos rizikos ir jų panaikinimo / sumažinimo mechanizmai. Planas tikslinamas pagal poreikį ir kiekvienais metais nuodugniai peržiūrimas.
|